Subscriu-te a la

VII Setmana de Santa Cecilia 2010

Joventuts Musicals de Palma presenta la VII Setmana de Santa Cecilia 2010
08/11/2010

Joventuts Musicals de Palma presenta la VII Setmana de Santa Cecília, que enguany organitza tot el cicle, ja que fins ara en duia la només la coordinació artística si bé col·laborava en altres tasques.

Amb aquest cicle de quatre Concerts, els mateixos que l’ any passat, encetem la nova temporada 2010/11 de Joventuts Musical mantenint la nostra filosofia d'oferir als nostres socis i al públic en general de la ciutat de Palma un equilibri entre joves artistes i músics tant de les illes com de la resta del món, sempre amb  el criteri de qualitat, varietat i passió per la bona música.

El cicle començarà el proper dia 17 de novembre al CaixaForum de Palma amb un recital de Cant amb el baríton Pablo Gálvez acompanyat al piano per Miguel A. López, i acabarà el 20 de novembre amb un recital d’oboè que ens oferirà l’artista de Moçambic Eldevina Materula i el pianista Angel Gonzalez. El dijous 18 l’activa Aula de Saxòfons del Conservatori Superior de les Illes Balears a través del seu projecte artístic Companyia General de Saxòfons ens traslladaran a un viatge utòpic que va des de la música renaixentista fins als sons més actuals, tot a l’església de Montisión a un concert que patrocina l’Associació d’antics Alumnes de Montisión. El divendres 19 a l’església de Santa Creu serà el torn per la música antiga per a flautes i orgue a càrrec del trio Ludus Organis format per Enrique Sanchez, Francesc Crespi i Bartomeu Mut.

Agraïm a l´Obra Social “la Caixa”, l’Associació d’antics Alumnes de Montisión, l’església de Santa Creu, Joventuts Musicals d’Espanya i l´INAEM la seva col·laboració ja que fan possible que enguany es puguin fer els concerts.

Tots el concerts començaran a les 20 hores i l’entrada és gratuïta.

Més informació a l’agenda. Us hi esperem!

0 Comentaris