Subscriu-te a la

Actualitat i Concerts > Noticies
Documents adjunts:

Concert Solidari “Mallorca amb el Japó”

El pròxim 13 d’abril de 2011 a les 20.15 hores al Auditori del Conservatori de Palma se celebrarà un concert solidari, per a recaptar fons per als damnificats del terratrèmol i posterior tsunami ocorreguts al Japó.
29/03/2011

El pròxim  13 d’abril de 2011 a les 20.15 hores se celebrarà un concert solidari, amb el títol de Mallorca amb el Japó, per a recaptar fons per  als damnificats del terratrèmol i posterior tsunami ocorreguts al Japó el passat 11 de març.

La iniciativa de les pianistes japoneses Rumiko Harada i Yuko Mizutani comptarà amb artistes de les més importants institucions musicals de les illes com són el Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, l’Orquestra Simfònica de Balears i la Banda Municipal de Palma, així com també la Coral Universitat de les Illes Balears dirigida per Joan Company.

El concert serà a l’auditori del Conservatori, la fundació del qual col·labora especialment en aquest esdeveniment, i s’ha establert una entrada-donatiu de 15 euros que es podrà adquirir en les tendes Tot Clàssic, Casa Martí Centre i Musicasa Conservatori a partir del 4 d’abril, i el mateix dia del concert en el conservatori on també es podran realitzar donatius.

Tota la recaptació anirà destinada a Creu Roja Japó i el donatiu es  canalitzarà a través del Consolat del Japó a Barcelona.

A més de la col·laboració del Conservatori Superior de les Illes Balears i dels punts de venda, aquest projecte compta amb l’ajuda de Joventuts Musicals de Palma, l’empresa Publicitat Matas i l’empresa mallorquina Lafiore Vidrio Artístico.

Els artistes que hi participaran, interpretant obres de Schumann, Fauré, Debussy entre altres, són els següents:

Rumiko Harada, piano (concertista i professora del Conservatori Superior de les Illes Balears)

Yuko Mizutani, piano (concertista i professora del Conservatori Superior de les Illes Balears)

Emmanuel Bleuse, violoncel (solista de l’Orquestra Simfònica de Balears)

Rodrigo Perez Vila, saxòfon (concertista i professor del Conservatori Superior de les Illes Balears)

Juan Rodríguez Zarzo, oboè (oboè de la Banda Municipal de Palma)

Enrique Sánchez, flauta (ajuda solista flauta i flautí de l’Orquestra Simfònica de Balears)

Coral Universitat de les Illes Balears (Joan Company, director)

Col·laboradors confirmats (29/03/2011):

Conservatori Superior de Música de les Illes Balears: www.conservatorisuperior.com

Joventuts Musicals de Palma: www.jmspain.org/palma

Lafiore: www.lafiore.com