Subscriu-te a la

JM Palma > L´Entitat

L´Entitat

Joventuts Musicals de Palma de Mallorca és una entitat sense ànim de lucre que ha vingut desenvolupant les seves activitats dins l'àmbit de la nostra població intentant promoure els valors de la música, la cultura i la tolerància.

L'associació local de Joventuts Musicals a Palma és funda l'any 1956. Es membre de JJMM d'Espanya i de la Federació Internacional de JJMM.

Desde la seva fundació, a JM Palma li han estat otorgades les següents qualificacions:

* Premi Ciutat de Palma any 1960

* Medalla del Cercle de Belles Arts 1985

* Àngel d'Or el 1986

* Medalla d´Or de la Ciutat de Palma 2000

* Medalla d´Or del Consell de Mallorca 2007

* Premi Importante del Diario de Mallorca

Joventuts Musicals, un moviment internacional

El moviment de les Joventuts Musicals ha estat qualificat per la UNESCO com “el moviment cultural juvenil més important del món”. Les Jeunesses Musicales van ser fundades a Brusel·les el 1940, en plena Segona Guerra Mundial, en un moment en què la desmoralitzada joventut de la Bèlgica ocupada necessitava un ideal al voltant del qual agrupar-se. Just desprès de la guerra, l’any 1945, es va fundar la Federació Internacional de Joventuts Musicals, fruit de la voluntat de les Joventuts Musicals de Luxemburg, Bèlgica i França d'intercanviar les seves experiències i la seva activitat en favor de la promoció de la música entre els joves. Avui, Joventuts Musicals Internacionals, amb seu a Brusel·les, s’ha estès pels cinc continents i compta amb més de quaranta seccions nacionals federades. Les Joventuts Musicals d’Espanya es van fundar el 1952.

L´Entitat

Altres imatges de l'apartat: L´Entitat L´Entitat L´Entitat L´Entitat