“ Com artista, un home no té la seva llar a Europa excepte a París”. Així és com Nietzs-
che va descriure París i el que signifi cava a fi nals del S.XIX i principis del XX, per la músi-
ca. Grans noms de la història d’aquest instrument van quedar marcats per aquest instrument.
RHEA QUARTET. Aquest quartet de saxofons està format per quatre joves músics compro-
mesos amb el treball interpretatiu de manera exigent i crítica que cerquen explorar les possibilitats
d’aquesta formació i de la música de qualitat. Entenen el quartet com un mitjà de diàleg entre quatre
personalitats , l’objectiu del qual és confi gurar una identitat amb un llenguatge propi que convida
a l’oient a juntar-se com a quint element en la conversa musical. Aposten per contribuir a la difu-
sió de la cultura musical, per mitjà de transcripcions, música original i treballant amb compositors
de nova creació com Hugo Gómez-Chao i David del Puerto. Han tocat en nombroses sales nacio-
nals i en països com França, Alemanya o Polònia. Recentment han obtingut el 2n. Premi en la “94è
edició del Concurs de Cambra JJ.MM. d’Espanya” i compten amb distingits premis entre els que
destaquen el 1r premi de la “V Competició Internacional de Música de Cambra de Bydgoszcz” 1r.
Premi del “X Certamen de Música de Cámara Jacobo Soto Carmona” o el premi al la millor inter-
pretació de música espanyola del “Concurs Internacional de Música de Cambra Antón García Abril”.
Arcangelo Corelli (1653-1713)
Concierto, Op. 6 no8.(1714)
Hugo Gómez-Chao (1995)
Zwei Studien (2021)
(Estrena absoluta, obra encarregada
per JJ.MM.)
Alfred Desenclos (1912-1971)
Quatuor pour saxophones (2019)
David del Puerto (1964)
Partita para cuarteto de saxofones.(2019)
Robert Schumann (1810-1856)
Scenes d’enfants (1838)
Franz Schubert (1797-1828)
Sérénade, D.957 (1828)
Félix Mendelssohn (1809-1847)
Capriccio. Op. 81 (1827-1847)