Va néixer el 26 de setembre de 2001 a Barcelona, des de molt petit va desenvolupar un gran interès per la música. El 2005 va iniciar els estudis musicals a l'Escola Luthier d'Arts Musicals de Barcelona. El 2007 començà a estudiar amb el pianista Gennady Dzubenko i des d'octubre de 2010 realitza estudis d'Harmonia i Teoria al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.
El concert que va realitzar el 2008 a l'Església de Sant Gaietà, a Barcelona, va suposar el seu primer èxit públic, al qual seguiren diversos concerts a l’Estat espanyol. Destaca la seva participació al Festival Internacional de Música de Camprodon (en commemoració del 100 aniversari d'Isaac Albéniz) i a vint-i-vuit concerts més, realitzats a diversos espais i ciutats: l'Institut d'Estudis Nord-americans, la basílica de la Sagrada Família, el Conservatori del Liceu de Barcelona, ??Mallorca, etc.
El novembre de 2010 va realitzar el seu debut com a solista amb orquestra tocant el Concert per a piano en Re Major de Haydn amb l'orquestra Gnessin Virtuosi de Moscou. El 2011 va interpretar el Concert per a piano i orquestra en Re Major de Haydn amb la Filharmònica de Màlaga, sota la direcció d'Edmon Colomer. Després del gran èxit a Màlaga el van convidar, el novembre de 2011, a tocar aquest mateix concert a Toulouse.
Durant el 2008 i el 2009 va guanyar quatre primers premis i un segon premi en diferents competicions nacionals i internacionals. L'any 2010, amb 8 anys, va obtenir el primer premi en el Concurs Internacional de Joventuts Musicals de Vilafranca i un segon premi en el Concurs Internacional de Piano Ricard Viñes a Lleida en la categoria per a concursants de fins a 18 anys.
Programa
1a part
L. van Beethoven: Rondo a capriccio op. 129, en Sol Major
(1770-1827)
F. Chopin: Polonesa op. 26/2, en mi bemoll menor
(1810-1849)
Nocturn op. 72, núm. 1, en mi menor
Vals brillant op. 34, núm. 1, en La bemoll Major
2a part
F. Chopin
Balada núm. 1, en sol menor, op. 23
F. Liszt: Consolació núm. 3, en re bemoll major, S. 172
(1811-1886)
M. A. Haeringer: 8 variacions
(2001)
F. Mendelssohn: Rondo Capriccioso, op. 14
(1809-1847)