placeholder

FESTIVAL VIÑAS: Orquestra de l'AIMS

Un cop més els joves virtuosos d'arreu del món que participen a l'Acadèmia Internacional de Música de Solsona oferiran el seu concert orquestral

L’AIMS Festival és l’únic festival pedagògic del país. Neix de l’AIMS Acadèmia i respon des dels seus orígens a una necessitat pedagògica: la interpretació. El Festival representa, doncs, una gran oportunitat per als joves estudiants d’arreu del món d’oferir el seu talent al públic, mentre que aquest pot gaudir en directe de les interpretacions dels qui de ben segur esdevindran excel·lents músics del demà.

L’AIMS Festival és també una oportunitat única d’escoltar solistes de les principals orquestres europees i catedràtics d’algunes de les escoles superiors de música de primer nivell internacional.

L’alt nivell dels estudiants, l’elevada intensitat de treball desenvolupat durant l’Acadèmia i l’excepcional qualitat dels professors donen com a resultat un festival singular, proper i de qualitat altíssima.


Programa

VIVALDI:Concert per a violí i oboè en Si bemoll major, RV 548 KOMITAS-ASLAMAZIAN: Armenian Folk Miniatures BACH: Concert per a violí i oboè en Do menor, BWV 1060 MENDELSSOHN: Simfonia núm. 10 en Si menor, MWV N10
Orquestra de cambra d’AIMS Sergey Ostrovsky – director i violí Simone Zgraggen – violí Cesar Altur de los Mozos – oboè
20/08/16
22:00 h
Església Escola Pia (Moià) 
Gratuït
Finalitzat
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més informació
ACCEPTAR