DUO SÁNCHEZ & FORTUNY

CLÀSSICA: EMERGENTS

CONCERT PER A PIANO A QUATRE MANS

Júlia Fortuny Castellano i Bernat Sánchez Farrés, piano a quatre mans

El Duo Sánchez & Fortuny proposa un programa dedicat al repertori de piano a 4 mans,  amb obres de Mozart, Schubert, Max Reger, i un homenatge a Beethoven en l'any del seu aniversari.

Sánchez & Fortuny – Piano Duo es va formar el 2017 al Conservatori Superior del Liceu sota el mestratge d’Emili Brugalla. Han rebut consells de músics com Vesko Stambolov, Àlex Ramírez, Diana Baker, Raimon Garriga, Joan Magrané, Enrique Bagaría, Víctor del Valle i Andreas Groethuysen. En la seva trajetòria han estat premiats amb el 2n Premi de la Categoria Superior del Concurs de Cambra Higini Anglès, el 2n Premi en el Concurs de Cambra Ciutat de Mataró, així com el Premi en el XXIII Pòdiums de Cambra de Sant Joan de Vilatorrada i el Primer Premi en el Concurs Internacional de Música de Cambra Romànica. També van ser reconeguts l’any 2018 obtenint el Premi Extraordinari de Música de Cambra del Conservatori Superior de Música del Liceu. El mateix any van debutar a dos pianos al Palau de la Música Catalana en un concert en commemoració del centenari de la Primera Guerra Mundial. Van realitzar el Màster en Interpretació de Música de Cambra gràcies a la beca otorgada per la Fundació del Conservatori del Liceu, col·laborant també amb l’Orquestra de Cambra del Conservatori del Liceu dirigits per Manel Valdivieso. Actualment estudien a la prestigiosa Universitat Mozarteum de Salzburg amb Tal & Groethuysen, un dels millors duets de piano amb més de 30 anys de gravacions i trajectòria. Per aquests estudis se’ls hi ha estat otorgada la beca de la Fundació Pere i Pons.

Wolfgang Amadeus Mozart

Allegro i Andante (Sonata) en Sol major, K357 [K497a / K500a] (1786–87?)

I. Allegro

II. Andante

Ludwig van Beethoven

8 Variacions sobre un tema del comte Waldstein, WoO 67 (1792)