
Feliu Casanova, cello
J.S. BACH: Preludi de la Suite núm. 1 per a cello sol
Ariadna Cornadó, flauta / Xavier Ricarte, piano
N. PAGANINI (1782, Itàlia - 1840, França)
Caprice No. 11, Op. 1
W. A. MOZART (1756 - 1791, Àustria)
Andante en Do Major, KV 315
DOINA ROTARU (1951, Romania)
“Légende” per Flauta i Ressonador
R. SCHUMANN (1810 - 1856, Alemanya)
Tres Romances per Flauta i Piano, Op. 94
C. Ph. E. BACH (1714 - 1788, Alemanya)
Concert per Flauta en re menor, Wq. 22
Feliu Casanova, violoncel
En Feliu Casanova i Seró és de Rellinars i va néixer el 20 d’ abril de 2011, va començar a estudiar violoncel als 6 anys al CEM (Centre d’educació musical de Terrassa) amb el profesor Ferran Bardolet i Rifà. Actualment està cursant els estudis amb la professora Sveta Trutska.
Forma part de l’ orquestra infantil del CEM i del grup de viol·loncelistes “Encordats”.
Va debutar com a solista el 20 de juny de 2021 a l’auditori de LaFACT de Terrassa amb la peça El Cigne de Saint-Saens, acompanyat del prestigiós pianista Ricard Rovirosa.
L’ estiu del 2022 va participar al Campus musical de Moià i va rebre una beca pel campus d’aquest any 2023.
L’any vinent té la intenció de començar els estudis de Grau Professional.
Ariadna Cornadó, flauta
Ariadna Cornadó Restoy, nascuda a Viladecavalls (Barcelona) el febrer de 2002 és estudiant de tercer curs de Grau Superior de Flauta Travessera amb la professora i solista internacional Júlia Gállego al Conservatori Superior del Liceu becada amb la Beca a l'excel·lència per la Fundació de Música Ferrer-Salat.
Ha estat músic titular de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona (2019 - 2022) i de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (2020 - 2022), on ha pogut ser partícep de grans produccions simfòniques i aprendre de grans directors com Manel Valdivieso, Josep Caballé Domenech o Christian Vásquez. Destaca també la seva participació com a “academista” amb la Neues Orchester Basel el març de 2023.
Va finalitzar el Grau Professional de Música i el Batxillerat Artístic Musical a l'IEA Oriol Martorell l'any 2020 amb Eulàlia Rosell, i al llarg dels seus estudis ha pogut rebre formació de cambra per part de músics com Ricard Rovirosa, Ferran Bardolet o Olga Kobekina.
Paral·lelament, ha rebut masterclass de grans flautistes de renom internacional com Julien Beaudiment, Andrea Lieberknecht, Elisabet Franch, Wally Hase, Mario Caroli, Pirmin Grehl, Paolo Taballione o Jacques Zoon entre d’altres, i ha pogut formar part de festivals internacionals com Tampere Flute Fest o Bachelona.