placeholder

Audició comentada: La Bohème

Amb Albert Ferrer

El Servei de Biblioteques i la Fundació Òpera Catalunya s’uneixen per portar l’òpera a les biblioteques públiques amb el cicle LLEGIR L’ÒPERA. Des de Joventuts Musicals de Moià ens unim a aquesta iniciativa per tal de crear un Club d'òpera on debatre sobre alguns títols que es representaran durant la present temporada al Kursaal de Manresa, fer autidions comentades i assistir a la representació amb un 50% de descompte.

L'òpera triada per a aquesta movena Audició comentada és La Bohème de Puccini i anirà a càrrec d'Albert Ferrer el dimecres 30 d'octubre a les 19.30h  a la biblioteca i amb una sortida per escoltar l'òpera a Manresa el dimecres 6 de novembre a les 18h.

Inscripcions obertes a la Biblioteca de Moià fins a l'11 d'octubre. Us podeu inscriure només a la conferència (gratuïta) o també reservar entrada amb descompte per assistir a l'òpera al Kursaal de Manresa (24€ + 4€ (transport amb cotxes particulars)= 28€

30/10/24
19:30 h
Biblioteca 1 d'octubre (Moià) 
Gratuït
Finalitzat
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més informació
ACCEPTAR