Batuta d'Honor

La Batuta d’Honor de Joventuts Musicals de Sabadell té per objectiu reconèixer i homenatjar la feina ben feta i l’estimació que els nostres músics i fidels col·laboradors tenen vers les Joventuts Musicals. Aquest guardó, que s’atorga cada dos anys, es va crear el 2006 en ocasió del 50è aniversari de l’entitat.

Guardonats

• Antoni Ros-Marbà, el 2006. Col.laborador de JJMM des dels seus inicis, va dirigir el concert inaugural de la nostra entitat el 18 de març del 1956.
  • Caixa Sabadell, el 2008, per la seva contribució a divulgar els primers cursets de divulgació musical per a escolars.
  • Josep Vila i Casañas, el 2010, per la seva vinculació amb JJMM de Sabadell al llarg de més de 25 anys, formant part el 1983 de la junta directiva de l’Entitat.
  • Benet Casablancas i Domingo, el 2012, qui, des de ben jove ha aportat a l’entitat  els seus coneixements musicals fundant i dirigint el 1987 l’Orquestra de Cambra de Joventuts Musicals de Sabadell i oferint, en diversos períodes, el seu qualificat assessorament.
  • Josep Maria Serracant, el 2014, en reconeixent a la seva tasca de recerca, arxiu, difusió i composició de música per a cobla.
  • Bernat Castillejo, el 2016.
  • Escola Municipal de Musica i Conservatori Professional de Sabadell, el 2018.