placeholder

DUO MORENO GISTAÍN

Piano a quatre mans

José Enrique Moreno Gistaín i Juan Fernando Moreno Gistaín

Com a solistes o com a Duo Moreno Gistaín han ofert concerts a Espanya, França, Àustria, Estats Units, Itàlia, Regne Unit, Rússia, Eslovàquia, Portugal, Estònia, Bèlgica, el Marroc i Bulgària, i també han realitzat projectes de cooperació internacional a Albània i Zimbabwe.

En les últimes temporades s'han presentat en prestigiosos festivals i sales com Festival Internacional de Música i Dansa de Granada, Festival Internacional Castell de Peralada, Festival Internacional de Música de Gijón, Festival Internacional Schubertíada de Vilabetrán, Fòrum Internacional de Música de Barcelona, ??Auditori de Barcelona, ??Auditori Conde Duque de Madrid, Teatre Monumental de Madrid, Fundació Juan March, Sala Mozart de l'Auditori de Saragossa, Temporada de Música de Cambra de Santa Cristina d'Aro i Fundació Eutherpe entre d'altres.

A més, han gravat per a Televisió Espanyola (Orquestra de RTVE), Ràdio Clàssica de Ràdio Nacional d'Espanya, Aragó Televisió, Catalunya Música i Canal Sud.

www.morenogistain.com

16/06/13
19:00 h
Teatre El Mundial (La Bisbal d'Empordà)