Accediu al nostre web: www.emspr.cat

QUI SOM?
Joventuts Musicals és una associació vinculada directament a l'activitat musical juvenil a nivell mundial, amb el nom Jeunesses Musicales International, un gran referent des de l'any 1939, quan fou creada simultàniament a Bèlgica i França per, avui, estendre's a un gran nombre de països, sempre sota el paraigua d'aquesta gran xarxa internacional d'activitat musical, que consta de Federacions per paisos (JM Espanya i també la Federació JM Catalunya) i delegacions locals repartides arreu, com és el nostre cas a Ribes, des de l'any 1992.

Joventuts musicals és una associació sense color polític i sense ànim de lucre, això vol dir que NO OBTENIM BENEFICIS AMB CAP DE LES ACTIVITATS QUE DES DE L'ASSOCIACIÓ ES GESTIONEN, tots els diners obtinguts s'inverteixen en les mateixes.

La seva principal missió és potenciar la música en tots els seus àmbits (clàssica, rock, jazz, músiques del món, etc.), portar la música a l'abast dels joves mitjançant el foment de l'educació en l'art del so i la seva pràctica, tot a partir de joves intèrprets i de forma absolutament altruïsta, simplement per amor a la música.

Aquest juliol CLASSES D'INSTRUMENT!

TOTS PORTEM UN MÚSIC DINS AMAGAT! Quantes vegades has dit que t'agradaria ser l'ànima de les festes rascant la guitarra, o recuperar aquella

01/06/2022

ARRENCA EL NOU CURS!

JA HI TORNEM A SER! Arrenca el nou curs i ja tenim llest l'aulari online per assegurar la continuitat de les classes en cas de confinament i